donderdag 4 maart 2010

Dans met mij, mijn Geliefde ...



Dans met mij, mijn Geliefde ...
dans met mij ...
dans met mij mijn Zielsbeminde ...
en trek mij dicht achter U aan,
ik kom in heilig diep ontzag
Uw schoonheid is boven diamanten
Aanbiddend voor uw aangezicht
en roep .. "kom mijn Geliefde",
kom ... en dans met mij ...
en trek mij in Uw Hof
in uw gesloten tuin ..
Kom mijn Geliefde .. en neem mij in Uw armen
neem mijn hand en kijk mij aan
kijk mij recht in de ogen
trek mij dicht tegen u aan
Mijn Geliefde is van mij
en mijn begeerte gaat naar Hem uit.
dans met mij over de velden
dans met mij ...
en laat mij nooit meer gaan
Uw liefde is zo kostbaar
ik drink en wordt er dronken van
mijn lippen willen de Schone kussen
dans met mij, mijn Geliefde
ik laat U nooit meer gaan
U bent zo wonderschoon
naar U verlangt mijn hart
Ik hou van U en kijk U aan
en zie Uw liefelijke ogen als vlammend Vuur
Ze verwarmen mij zo diep van binnen.
Mijn Geliefde neem mij in Uw armen
en trek mij dicht tegen U aan.
Ik wil U zien mijn glanzend Licht
en horen naar uw woorden,
ja, Uw liefelijke stem ...
en zachtkens laat Hij ze mij horen
Stromen beken, bron van leven.
dans met mij, mijn Schone
en draai met mij in het rond ...
dans met mij door uw Hof
dans met mij mijn Zielsbeminde
dans met mij op Heilige grond.
Uw geur is zoet als liefdesappelen
Trekt mij dicht tegen U aan
Mijn Schone, ik ben van U
en U van mij ..
ik laat U nooit meer gaan.

Jelly P.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten