donderdag 4 maart 2010

Een brief van God



Mijn kind,

het leven dat Ik je gegeven heb, is sterker
dan de machtigste krachten van dood en vernietiging.
Ik heb jou gevuld met Mijn Heilige Geest.
Ik heb Mijn levenskracht in jou gebracht.
Ik ben de God die IN JOU is.

Ik ben niet ver weg,
maar Ik ben Immanuel, God met JOU!

Overal waar jij loopt of gaat.
Overal waar jij zit of staat.
Ik ben er.
Ik ben daar waar jij bent.
Ik ben jouw God. Jouw Vriend.

Ik wil dat je weet, Mijn kind, dat Ik om je geef.
Dat Ik van je houd. Dat Ik altijd bij je ben.

Twijfel daar nooit aan.

Laat de vreugde van Mijn aanwezigheid in je hart zijn.
Laat het leven dat Ik je heb gegeven, vrijuit in je stromen.
Ik heb je geen geest van angst of van wanhoop gegeven,
maar de Geest die eeuwig leven geeft.

Laat Mijn Geest vandaag in je hart zijn, Mijn kind.

En geniet van Mij.

Ik ben bij je. Altijd. Elke dag van je leven.
Ik heb JOU uitgekozen om van Mij te zijn, zegt God.
Ik heb je uit het vuil en de duisternis van deze wereld gehaald.

Ik ben Degene geweest die om jou gaf, altijd.
En Ik zal je laten zien dat
Mijn liefde voor jou nooit zal ophouden.

Ik ben God. En Ik ben waarheid.
Je kunt me echt vertrouwen, Mijn kind.
Ik zal je niet laten zitten.

Ik zal je redden, als je Mij roept.
Ik zal je troosten als je het naar Me uitschreeuwt.

Ik zal je altijd helpen.

Laat deze waarheid tot in het diepst van je hart doordringen.
Denk erover na.
Praat er met Mij over.
Houd het voor ogen.

Ik ben de Heer die jou helpt en die jou geneest,
Mijn geliefd kind.

Ik ben niet die drukke vader die je gekend hebt.
Ik ben niet die vader die het eigenlijk
niets kon schelen wat jij nodig had.
Ik ben niet die papa die kwaad werd,
als jij iets verkeerd deed.

Ik ben de Heer, de God die jou kent,
die om jou geeft,
en die niets liever wil dan steeds meer
zorgen voor alles wat er
in jouw leven gebeurt.

Als je in Mij rust, als je Mij in jouw leven laat regeren,
als je Mijn hand toestaat om dingen voor je uit te werken,
dan zul je het zien.

Je zult het ervaren. Je zult Mij vinden.

Ik ben er.

Laat los.
Laat de dingen waar je je zorgen over maakt los.

En kom tot rust in Mij.

Ik ben er.

Hier.

Bij jou.

Nu.

En voor altijd.

IK BEN!

Rust uit bij Mij.

Ik hou van jou.

Kijk naar de sterren aan de hemel.
En wees je bewust van Mijn kracht.
Van Mijn macht.
Van mijn liefde voor jou die nooit ophoudt.

Deze liefde is echt.
Zo echt als het heelal dat je ziet.
Het is zelfs groter dan deze
schijnbaar oneindige ruimte.

Mijn liefde gaat verder...

En Mijn liefde is er altijd. Bij jou. In jou. Voor jou.

Het is jouw schat. Je grootste rijkdom.

Voor altijd.

Je opgestane Heer en Redder,

Jezus Christus!
@Bron:Real-life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten