donderdag 4 maart 2010

De Meesterchirurg



DE MEESTERCHIRURG

Mijn kind, het werk dat Ik in je doe is niet het werk van de wereld. Ik zie die dingen die eruit moeten worden gesneden. Die dingen die verhinderen en die dingen die ervoor zorgen dat je reageert op manieren die je niet begrijpt – ze moeten uit je komen zodat je kan voortgaan in Mijn wil voor je leven. Vertrouw Mij met het mes want Ik ben de Meesterchirurg. Ik kan die kankerachtige wegen uit je wezen snijden en je opnieuw nieuw maken.

Je zult een verandering zien wanneer je je keert tot Mij voor hulp. Sommigen zeggen dat luipaarden hun vlekken niet kunnen veranderen. Dat is waar, maar Ik kan ze veranderen wanneer dat Mijn verlangen is! Het is noch door jouw macht noch door jouw kracht, maar het is door Mijn Geest. Dus laat Mij de kanker uit je ziel snijden. Laat Mij het kwaadaardige gezwel wegsnijden.

Laat Mij de diepe en geïnfecteerde wonden schoonmaken en alle sporen van koudvuur (gangreen, toev. v.d. vert.) verwijderen. Weet je niet dat koudvuur het gevolg is van het gebrek aan bloed in het levende weefsel? Laat Mij het bloed aanbrengen van Mijn Eniggeboren Zoon in je diepste wonden. Laat Mij de balsem van Gilead aanbrengen. Laat Mij je de harttransplantatie geven die je zo hard nodig hebt. Laat Mij je injecteren met Mijn DNA in de diepten van je wezen. Zie toe wanneer je veranderd wordt van heerlijkheid tot heerlijkheid!

Wees niet verdrietig wanneer er meerdere operaties nodig zijn. Je zult werkelijk van heerlijkheid tot heerlijkheid gaan. Dit is een proces, geliefd kind. Ik weet precies wat je echt aankunt op ieder moment. Ik zal je in Mijn operatiekamer brengen wanneer Ik weet dat het de exacte tijd is – niet te vroeg – niet te laat. Ik zal je binnenbrengen zoveel keer het nodig is om de doodsheid van je wond weg te snijden. Ik zal alleen zo diep snijden dat Ik weet dat je zult herstellen, en dan wacht Ik totdat je werkelijk opnieuw klaar bent. Dit soort werk vergt tijd. Maak je geen zorgen over je agenda of hoe ver je gevorderd bent in het proces. Ik ben bekend met al je wegen. Je kunt me werkelijk vertrouwen. Laat Mij die wond aanraken en herstel brengen op een wijze die je niet voor mogelijk hebt gehouden.

Bindt jezelf aan Mijn Zoon. Bindt jezelf aan Mijn wil. Bindt je lichaam aan het volmaakte werk van het kruis. Ik zal de wurggreep van de vijand losmaken. Ik zal op een deskundige manier zijn invloed wegsnijden en zijn klauwen verwijderen van de doodsgreep die zij op je hadden. Vertrouw Mij. Alle afwijzing en angst en demonische onderdrukking zullen je niet langer afhouden van Mijn allerbeste voor jou! Ik zal je nooit verlaten. Hoewel je aardse vader en moeder je hebben verlaten, Ik zal je nooit verlaten. Ik zal je dichtbij brengen en je tot Mij trekken. Mijn handen zullen je nooit laten vallen. Niemand kan je uit Mijn omarming roven. Ga maar slapen en adem diep in van de diepten van de bron van Mijn liefde voor jou. Rust uit, Mijn geliefde. Wees stil en weet dat Ik God ben en jouw Vader. Wanneer je ontwaakt uit je slaap, zal Ik een permanente verandering in je hebben bewerkt wanneer Ik je wond vervangen heb met Mijn troost, Mijn liefde en Mijn verlangen voor jou. Laat Mijn wil in jou geschieden, Mijn kostbaar aarden vat, zoals in de hemel. Vertrouw Abba om voor je te zorgen op de wijze die Ik het beste ken.

Dit woord is ter toetsing gegeven door Judy Bauman

vertaald door Jefferie Lammers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten