donderdag 4 maart 2010

Je bent niet de verslagene:



Je bent niet de verslagene

Mijn kostbare kinderen, weten jullie niet dat je een Vader hebt die zoveel van jullie houdt dat Ik niets voor jullie terughoud? Weten jullie dan niet dat ik het ben die er voor zorgt dat je wandelt in complete overwinning in iedere beproeving in jullie levens? Ben Ik een God die liegt? Vergeet een moeder haar kind te verzorgen? Ik zond Mijn geliefde Zoon om kwaad, leugens, vloeken, ziekte, misleiding,, alle vormen van afwijzing, angst, boosheid en verwarring te omarmen en het werk op Golgotha’s kruis te volbrengen zo dat jullie alles wat nodig is zouden hebben om de overwinnaar te zijn, en niet de verslagene.

Dit zegt de Here God – jullie Here God: “ANGST IS VALS BEWIJS DAT ER ECHT UITZIET!” Deze angst zal jullie vernietigen en jullie totale afbraak bewerkstelligen. Wat jullie vrezen zullen jullie dienen. Ik ben een jaloers God en zeg tegen jullie dat Ik een volk WIL hebben dat alleen Mij zal dienen. Ik zeg jullie dat er voor MIJ niets ONMOGELIJK is en zal doen voor diegenen wiens harten werkelijk van Mij zijn. Hoor Mijn woord vandaag dat jullie niet verslagen zijn! Satan is degene die verslagen is. Jullie zijn niet gevallen, satan wel. Ikzelf de Here God Almachtig heb hem de hemel uitgetrapt, hem openlijk tentoongesteld en hem ontwapend. Ja, Ik heb jullie opgericht, je gekleed met mantels van fijn linnen, je bewapend voor de strijd, je gekroond met Mijn heerlijkheid en je alle autoriteit gegeven om te overwinnen en de vijand terug te drijven door de naam van Mijn Zoon en door de kracht van Mijn Heilige Geest.

Luister en je zult horen, ontvang Mijn onderwijzing en Mijn woord en niet dan van een ander. Je bent kostbaar voor Mij en Ik ben verlangend naar je hart. Ik zeg tegen jullie vandaag dat satan ervoor gezorgd heeft dat sommigen van jullie de leugen geloven dat de duisternis die je nu ondergaat duister blijft. Ik spreek nu tegen jullie – hoor Mijn hart en let op Mijn woorden want ze zullen jullie leven brengen. Want bij Mij is geen hopeloosheid, want Ik ben de God van alle hoop. Satan heeft je misleid in je denken dat ik je gebed niet heb gehoord, dat ik geen keer zal brengen in je beproevingen, dat Ik niet tot je zal spreken en dat Ik ver weg ben. Ik zeg je vandaag dat Ik je geroep heb gehoord en dat ik heel dichtbij ben bij diegene die een nederig hart hebben. Ik zal een keer in je moeite en leed brengen en allen zullen weten dat je Vader trouw en waarachtig is en Mijn beloften aan Mijn kinderen nakom. Ik zal je huilen in vreugde veranderen en een ieder zal weten dat geen menselijk vlees zulke machtige wonderen kon bewerken, dat Jahweh – Jehova God – de ENE ware God in staat is om je vijanden te verstrooien met een ademtocht van Mijn neusvleugels deze dag. Ik zeg alleen tegen je dat je je moet afkeren van de leugens, twijfel en ongeloof. Laat vandaag alle bitterheid, angst, verdrukking los en weet dat dit van Mij is. Ik zal je reinigen en je oprichten temidden van je duisternis. Je zult niet verslagen worden of falen wanneer je je ogen RICHT op MIJ. Omarm het kruis waar Mijn Zoon zichzelf gewillig heeft gegeven om te sterven opdat jij opgericht zal kunnen worden en leven. Laat geloof in je ziel opwekken en weet dat Ik een onveranderlijke God ben en dat Mijn arm niet te kort is om te redden.

Mijn kinderen, Ik weet dat jullie vermoeid zijn en de donkere wolken jullie omgeven. Wanneer je aan het einde komt van jezelf en erkent dat je niet overwinnen kunt of niet langer kunt vertrouwen op je eigen kracht, dan zal je je wil overgeven onder het bloed van Mijn Zoon, DAN zal je de overwinning zien en antwoorden ontvangen waarnaar je zoekt en ZAL je Mijn stem horen. Ik zeg je dat Ik geen behagen heb in de kracht van het paard. Dus keer je af van de omstandigheden die je in gebondenheid houden, keer je af van de leugens die de vijand je heeft verteld, keer je af van je eigen inzicht. Ik ben de GROTE IK BEN.

Ik verklaar je vandaag dat Ik verlang om in je ogen te kijken en je lieflijke stem te horen. Ik verlang om de geheimenissen van Mijn hart te openbaren. Ik HEB een plan en een toekomst voor je en die is goed. Dus kijk op naar Mij en keer je ogen af van de razende stormen.

Ik spreek vandaag de waarheid dat sommigen het hebben nagelaten om tijd met Mij door te brengen, en je tijd en je hart hebben verwisseld met een ander. Kijk naar Mij en Ik zal je naar Mij toetrekken. Het is tijd, ja de tijd is erg kort om niet langer de leugens van de vijand en de zorgen van dit leven je van Mijn tegenwoordigheid af te laten trekken. Want het is in Mijn tegenwoordigheid dat je kracht ontvangt voor de strijd nu en later. Ik houd van je met een eeuwigdurende liefde. Kom tot Mij waar in Mijn tegenwoordigheid iedere demon moet wegvluchten, de duisternis in licht veranderd, rouw verandert in vreugde en problemen verdwijnen. In Mijn tegenwoordigheid geef Ik je richting en geef Ik je inzicht. Ik zal wijsheid, openbaring en volharding om te overwinnen geven. Ik zal je Mijn hart tonen in datgene je meemaakt en ik zal je vullen met Mijzelf op een wijze die je voor onmogelijk hebt gehouden. Keer tot Mij met HEEL jullie harten en Ik zal jullie tonen wat ons gescheiden heeft gehouden. Ik ben zachtmoedig, bewogen en lankmoedig, niet hard. Ik heb Mijn Zoon gezonden om de verbrokenen van hart te verbinden, Ik vraag je vandaag te komen en niet bang te zijn. Ik zal je antwoorden! Ik zal helpen!

Ik zeg je opnieuw dat de tijd kort is. Je moet leren om te strijden en om stand te houden of je zult verteerd worden door het vuur. Ik zeg je dat deze beproevingen die je doorstaat niet zijn zoals ze lijken. Ik heb een groter doel waarvan je niet weet. Dit is niet een strijd van vlees, ja, zoals Mijn woord zegt, het is een strijd tegen de wereldbeheersers dezer duisternis en overheden in de hemelse gewesten. Keer je tot Mij en Ik zal de schellen van je ogen laten vallen en zal je handen oefenen ten strijde en je vingers voor de krijg. Ik zal ervoor zorgen dat je vijand zal worden verstrooid en er niet meer zal zijn. Ik zal je vijand verwarren en verijdelen en hij zal zijn eigen ondergang tegemoet gaan. Ik zal iedere hoogmoed neerhalen en de nederige verhogen.

Keer je om, wordt niet verteerd, maar wordt gereinigd. Bewerk de brakke grond van je hart en wees niet hardleers. Veeg de verontreiniging weg en ontvang de waarheid. Bekleed je met onderscheiding en herken fouten. Ik zal je met Mijn rechterhand leiden en niets zal je kwaad doen. Want Ik de Heer heb een behagen in Mijn volk en zal de nederige bekleden met heil deze dag. Vertrouw met een overgegeven vertrouwen en ook al ga je door het vuur, je zult zelf niet naar rook ruiken. Je zult aan de andere kant terechtkomen en niet langer meer te neergeslagen zijn. Jullie zullen Mijn glorieuze bruid zijn gekleed in glimmende witte gewaden en we zullen eindelijk tot in alle eeuwigheid samenzijn.

1 Petrus 2:25 Want gij waart dwalende als schapen, maar thans hebt gij u bekeerd tot de herder en hoeder van uw zielen.

Jesaja 30:15 Want zo zegt de Here HERE, de Heilige Israëls: Door bekering en rust zoudt gij verlost worden, in stilheid en vertrouwen zou uw sterkte zijn, - maar gij hebt niet gewild.

Jesaja 43:1-3 Maar nu, zo zegt de HERE, uw Schepper, o Jakob, en uw Formeerder, o Israël: Vrees niet, want Ik heb u verlost, Ik heb u bij uw naam geroepen, gij zijt Mijn. Wanneer gij door het water trekt, ben Ik met u; gaat gij door rivieren, zij zullen u niet wegspoelen; als gij door het vuur gaat, zult gij niet verteren en zal de vlam u niet verbranden. Want Ik, de HERE, ben uw God, de Heilige Israëls, uw Verlosser; Ik geef Egypte, Ethiopië en Seba als losgeld in uw plaats.

Sefanja 3:17 De HERE, uw God, is in uw midden, een held, die verlost. Hij zal Zich over u met vreugde verblijden; Hij zal zwijgen in zijn liefde; Hij zal over u juichen met gejubel.

door Sherie Trahan

Vertaald door Jefferie Lammers

bron: www. davidstabernakel.nl © Het overnemen van artikelen en woorden voor publicatie en/of distributie is toegestaan, mits deze in het geheel worden overgenomen en de juiste bronvermelding wordt vernoemd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten