donderdag 4 maart 2010

Kom aan mijn hart





"Ja Mijn kind,
Ik zie uit, Ik zie uit en ben verlangend naar Mijn kinderen die Mijn hart zoeken.
Naar hen zie Ik uit, die Mijn hart willen aanraken met de eenvoud en reinheid van hun hart. Een hart dat zoekt naar Mijn Vaderhart, zal Ik geenszins afwijzen.
Kom Mijn kind, kom Mijn dochter, kom Mijn zoon.
Ik roep je nu bij naam, kom aan Mijn hart.
Want Ik wil je bekend maken met Mijn intense vreugde en blijdschap
als jullie dicht bij Mij zijn en willen zijn.
Maar ook zal Ik je bekend maken met Mijn diepe verdriet,
Mijn verbolgenheid, Mijn jaloezie als zonden en afgoden ons van elkaar houden.
Want jullie zijn Mijn eigendom, reeds voor de grondlegging der wereld,
geboren uit Mijn hart.
Ik heb jullie altijd gewild!!
Laat toch de passie van Mijn hart voor Mijn geliefde Zoon Jezus Christus jullie deel zijn. Laat toch Mijn vuur in jullie harten branden voor deze wereld.
Dan pas zal je werkelijk aan Mijn hart zijn,
dan zal niets of niemand geen machten en overheden, ons nog kunnen scheiden.
Dan zal de kracht van Mijn reinheid werkzaam zijn in jullie leven
en zal je geheiligd zijn in Mijn heilsplan."

@Uit: Charisma archief

Geen opmerkingen:

Een reactie posten