donderdag 4 maart 2010

De Dans Naar De Vrijheid.



De Dans Naar De Vrijheid.

Dans, Mijn dochter, Dans!
Laat de windsels vallen,
Kom uit je schuilplaats,
Ik roep je bij je naam,
Sta, Sta, Ik verhef je,
Dans, Dans, De dans naar de vrijheid,
Haal je windsels eraf,
De geur van Mirre vult de ruimte,
Je schoonheid mag gezien worden,
Sta op Lazarus, sta op dochter Sion,
Sta op, het licht komt over je,
Dans, de dans van vrijheid,
Ik blaas over je, Ik blaas
Met Mijn Geest Kom!
Sta op, Sta op, Sta op,
Ik Ben roept je,
Dans Mijn liefste jouw dans van vrijheid!
Ik zag een gouden deurknop, en een deur die open ging…
Ik zag een persoon die uit de windsels werd gehaald….
En Jezus op een wit paard, die Zijn hand uitstrekte…KOM!

Dit is voor sommige personen in het bijzonder
(dochters van Yeshua) en voor de Bruid Het Lichaam in zijn geheel.

@Catharina Schouten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten