donderdag 4 maart 2010

Kom dans met Mij



Mijn Geliefde,
Vanaf het moment
dat Ik jou vormde in de moederschoot
waakte Ik over jou

Het maakt Mijn hart verdrietig
als je angstig bent en pijn lijd
Tijdens die kwellende momenten
wanneer je het gevoel heb
dat je geen stap verder kunt
dan draag Ik jou

Maar, nu is de tijd aangebroken
dat je met
Mij zult dansen

Deze dans is als geen ander
Als je met mij danst
zullen je nachten van rouw
je zorgen
veranderen in blijdschap

Je zult het plan zien ontvouwen
er staat een mooie toekomst
die op jou te wacht

Danst met Mij, mijn Geliefde
Jij bent kostbaar
Jij bent mijn oogappel
Er is niemand zoals jij
Kom dans met Mij

Ik heb jou gekozen
mijn bruikbaar vat
om Mij glorie en eer te brengen
in Mijn naam
Yeshua


@Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten