donderdag 4 maart 2010

Onvoorwaardelijk Liefde



Mijn kind,
Ik hou onvoorwaardelijk van je. Ik geef om je, puur zoals je nu bent. Ik maak geen onderscheid in goede of slechte christenen. Ik ben blij met ieder mens, Ik heb ze immers allemaal gemaakt.
Het maakt niet uit wat je aan de buitenkant doet. Het maakt Mij uit hoe je aan de binnenkant bent.
Ik ken jou hart. Zelfs beter dan jij je eigen hart kent. Ik weet altijd waar je aan denkt, en weet altijd wat je dwars zit.
Het doet mij goed als jij elke dag bij mij komt. Elke dag zie ik je verlangen naar meer van Mij, en Ik zal je alles geven.
Vertrouw Mij. Ik ga je helpen.
Ik werk vanuit je hart. Ik woon in je hart. Ik leef in jou.
Ik wil je zo veel dingen leren. En je kunt zo veel dingen weten, maar daar gaat het niet om.
Ik wil dat je bij Me bent.
Ik hou van je. En het enige wat Ik van jou verlang is dat je ook van Mij houdt.
Jou hart is een hart van liefde, omdat Ik in jou hart woon. Blijf kijken naar je hart, dat doe Ik ook.
Ik wil je helpen met alles waar je mee zit. Ik wil bij je zijn, en je troosten als het nodig is. Ik wil voorzien waar het nodig is.
Ik wil dat je gelukkig bent.
Je bent bij Me geweest, en Ik heb gehoord en gezien hoe je je voelt. Ik weet hoe je je voelt, want eens heb Ik het zelf ook gevoeld.
Ik begrijp je.
Ik ben jou God. Ik zie, dat jij op Mij vertrouwt. Ik zie, dat je Mij zoekt. En Ik zal je zegenen. Ik alleen.
Ik vind je mooi. Ik vind je het meest mooie wat ik ooit heb bedacht. Je lijkt op Mij.

Richt je op Mijn liefde. Ik zal vanuit jou hart gaan werken. Ik zal de mensen om je heen laten zien dat Ik in jou woon. Dat hoef je niet zelf te doen.
Ik vraag van je om bij Mij te zijn. En met mij te praten, over alles waar je maar over kunt praten. Ik wil graag dat we twee hele goede vrienden worden, die alles met elkaar delen.
Vraag het Mij, en Ik zal het je geven. Dat beloof ik je.
Vertrouw me, als een kind dat zijn Vader vertrouwt.
Blijf bij Mij, en verlaat nooit Mijn voetsporen die Ik heb achtergelaten voor jou. Je ziet ze staan in Mijn Woord.
Ik ga je helpen, zoals Ik je altijd geholpen heb.
Kom bij Mij, ik ga je rust geven. Ga genieten van Mij, zoals ik geniet van jou. Kijk eens naar Mijn werk, dat Ik gedaan heb ik jou leven. Geniet er van. Ik weet nog hoe je leerde praten, en Ik weet nog hoe je leerde fietsen. Ik heb genoten. Echt.
Geniet nu van Mij. Ik ga je nieuwe dingen leren. Geniet er van, hoe Ik het voor jou gaan doen. Want alleen Ik ga het voor je doen. Alleen Ik kan je helpen. De wereld heeft geen oplossingen meer, ze hebben alles geprobeerd. Maar alleen Ik ben goed.

Ik weet dat je nu denkt, maar mijn problemen dan?
Vergeet ze even. Kom even bij Mij. Ik heb je nodig. Ik wil je namelijk vullen met Mijn liefde. Laat Me bij je zijn.
Kom, en Ik zal je rust geven.
Kom, en Ik zal je zegenen.
Kom, en Ik zal alles met je delen.
Kom, en Ik zal je zeggen wat ik wil zeggen.
Kom, en Ik zal naar je luisteren, Ik zal je helpen, Ik zal er altijd voor je zijn.
Maar kom.

Ik heb grote plannen met jou, vergeet dat niet.
Vind je rust bij Mij. Dat heb je nodig.

Ik wacht geduldig op je,
Je allerbeste Vader. God.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten