donderdag 4 maart 2010

Mijn geliefd kind



Mijn geliefd kind,

Weet je dat Ik mijn hemelse heerlijkheid,
die enorme majesteit, die vreugde en die kracht,
allemaal heb afgelegd, ook voor jou?
Weet dat Ik onbegrijpelijk veel van jou hou;

dat jij werkelijk kostbaar bent voor Mij?
Mijn kind, begrijp je het dan niet?
Zie je het dan niet?
Ben je zo verblind door de duisternis van deze ontaarde wereld?

Jij bent alles voor Mij!

Ik heb alles gegeven wat Ik had,
om je voor Mij terug te winnen.
Ik heb alles gedaan wat Ik kon,
om jou te tonen dat Ik zoveel om je geef.
Er is voor Mij niets, absoluut niets,
dat meer waarde heeft dan jij, mijn geliefd kind.

Wat zou Ik doen zonder jou?
Waar zou Ik heengaan zonder jou?

Jij ligt me het meest aan het hart.
Engelen dienen Mij en machten buigen zich voor Mij.
Maar voor jou heb Ik Mijn leven afgelegd.
Jij bent het meest kostbare dat er is, voor Mij.
Jij bent geschapen naar Mijn beeld.
Jij bent Mijn geliefden.

Mijn kind, geloof de leugens van de duisternis niet.
Mijn kind, wordt vrij!

Weet wie je bent! Ik hou van je!

De engelen staan verbaasd om Mijn liefde voor jou.
Je kunt Mijn liefde met niets meten, zo groot is het.
Mijn kind, weet wie je bent.

Ik til je op, boven de hoogste bergen.
Ik ga met je mee, door de donkerste dalen.
Ik begeleid je als je door het water trekt.
Ik sta naast je wanneer je door het vuur moet gaan.

Je bent Mijn geliefde, zoveel meer dan je denkt.
Waarom denk je dat Ik zoveel geleden heb,
als Ik niet zielsveel van je houd?
Die liefde ken je niet. Het is niet van deze wereld.
Maar Ik zeg je, dat Mijn liefde groter is,
krachtiger en mooier, dan alles wat je ooit
op deze wereld zult ontmoeten.

Je kunt het niet vergelijken met enig ander iets.
Het is zelfs veel groter dan het heelal.
Omdat Ik groter ben dan het heelal.
Het heelal bevindt zich in Mij.
En Mijn liefde gaat uit naar jou.

Zul je het ontvangen? Wil je het geloven?

Er is niets wat belangrijker is dan deze waarheid, Mijn kind.
Hou eraan vast, want het is Mijn leven voor jou.

Je bent van Mij. Wat er ook is. Wat er ook gebeurt.
En Ik ben van jou. Voor altijd.

Ik hou van je.

Jezus Christus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten